Piss på Posten

Vad irriterad jag blir på Posten. För två veckor sen skulle jag ha fått ett paket, men det har fortfarande inte kommit. Efter en vecka hade gått fick jag ett brev hem om att ett paket var sänt till mig, men där fanns varken avsändare eller något porto betalt. Konstigt. Jag kontaktade företaget som jag hade handlat av, dom sa att dom hade skickat paketet och ger gärna tillbaka den där extrasumman för portot som jag egentligen redan har betalt. Jag tror på det här företaget, för jag vet andra som har handlat av dom och då har det inte varit några problem. Sen har man ju hört ett och annat från Posten. Vad ska jag göra? Paketet har kommit till Postkontoret här i Ängelholm, men sen har det inte kommit längre. Undra varför... Sur jag blir!

Kommentarer
Postat av: Isa

Har du kollinummer? isåfall ring ditt postkontor och se om det är framme. Det var nämligen ett av mina paket nyligen och hade legat där ett bra tag trots att jag varken fått avi eller sms och det stod att det var i tomteboda.

2011-02-15 @ 18:35:11
Postat av: Ronja

Det är just det jag inte har :S Men det går kanske att ta reda på? Om inget annat får jag ringa postkonoret här i Ängelholm, jag vet i alla fall att paketet finns där.

2011-02-16 @ 00:57:22
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0