Mardrömscenario

Idag när jag kom hem möttes jag av ett blåsande ljud, dom har satt in fläkten på min toalett. Ljudet är väl som när man står och fönar sitt hår. Det fungerar väl. Jag började fundera på om jag skulle gå ner i källaren och hämta upp den där dörren... Sen la jag mig på sängen för att se om ljudet var lika högt. Det försvann något. Jag kanske kan sova med den igång trots allt.

Efter att ha varit hemma en stund knep det till i magen och jag kände att det var dags för att göra nummer 2, kanske ingen vidare roligare information att läsa om, men jag tog tag i mitt toapapper och begav mig mot det väsnanade badrummet. Jag lyfter på locket på toastolen... men kommer på att den står något längre fram än vad den brukar göra. Vad är nu detta? Det är bara inbillning tänker jag. Nej, det är det inte alls det! Dom har kopplat loss toalettfanskapet! Vad i helvete!

Efter en stunds svordomar och ett irriterat samtal till mamma (som jag i den stunden funderade på om jag skulle åka hem till) började jag lugna mig... Där är trots allt en toalett i källaren... som ALLA ANDRA har tillgång till. Hur kul känns nu det?

Nöden har ingen lag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0