rörig bank, spotify och vansinne

Jag betalar gärna 49 kr till Spotify för att få tillgång till 'gratis musik' som dessutom är lagligt. Men nu börjar det närma sig betalningsdags eftersom gratiskontona ska bort... verkar det som. Inget fel i det, dom måste ju finansiera sig på något sätt.

Men så var det det här med betalning... Med glatt humör som snabbt vändes till vansinne. Jag kan inte betala med mitt kort. Efter att ha yrat runt på min banks hemsida hittade jag något om kreditkort. JA! det måste vara det, inte för att jag vill ha kredit, men fine, bara jag får min musik. Tydligen var det lite svårare än så, jag ska få hem papper och skit som jag ska skriva på. Men vad fan, jag vill lyssna NU inte om en vecka!

Sen nämnde någon "Verified by Visa" som jag ska godkänna. JA! Enkelt, nu ska jag "bara" hitta det. Visst hittade jag det... men jag kunde bara läsa om det. Tryckte jag på "läs mer här" kom jag till en sida, där det stod "tryck här för att få det," när klickade där kom jag dit där jag var från första början. "läs mer om Verified by Visa här."
HALLÅ?? Hur är dom funtade egentligen? Jag har klickat på allt som går att klicka men går bara runt i cirklar. Vad är det jag har missat??

Jag kastar snart skiten ut genom fönstret och jag är beredd på att bli kriminell igen - att ladda ner musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0