Nail Art

Jag tänkte införa en ny kategori i min blogg, "Nail Art." Tänkte att jag skulle börja dokumentera mina kreativa naglar. Här hemma har jag nog en miljon nagellacksburkar och lite till, så varför inte visa upp mina kreativa verk?

Det här får bli den första, naglarna är ett par dagar gamla och därmed lite avskavna i kanterna och något litet jack i pekfingret, men det är för att jag har svårt att sitta still när jag håller på att måla mina naglar. ;)



Det silvriga och det svarta nagellacket är från Depend.
Den silverglittriga randen mellan det svarta och det silvriga är en nailart pensel från ett märke som heter "kiss."
Jag fyndade det när jag var i Ullared. ;)

Det hela är stilrent, men ändå lite rockigt, om jag ska uttrycka mig på det sättet.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Coola naglar! Kanske man själv kan bli inspirerad att fixa sina egna.. Hur går det i lyan? Kommer det några bilder? :)

2011-02-11 @ 21:56:55
Postat av: Ronja

Hej! Tack så mycket! Det skulle vara kul om mina kreaativa naglar inspirerade! :D



Jo då, här är lite rörigt och så fortfarande, bilder kommer så småningom, när jag känner mig redo, haha. ;)

2011-02-13 @ 21:08:16
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0