Många vänstersvängar

Jag tänkte införa en ny kategori, "butikserfarenheter" kallar jag den. I den samlar jag lite allt möjligt, allt från tankar till händelser, inte bara från min synvinkel utan från andras synvinklar och upplevelser också. Vissa är rätt roliga, därför vill jag dela med mig av dom... (Nej, jag hänger inte ut några kunder, jag förstår att man ibland har dåliga dagar och kanske är lite förvirrad, det är dom här små felen som jag bjuder på)

Kunden: Hej ursäkta, var hittar jag kattöron?
Kassörskan: Upp för trappan och sedan till vänster *gesikulerar med händerna*
Kunden: Menar du så eller menar du så? Vänster såhär eller... *gesikulerar åt olika håll*
Kassörskan: ... Upp för trappan... sedan till VÄNSTER... *står helt stilla*

Ibland undrar man hur många olika typer av vänstersvängar det finns.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ibland infaller bara hjärnsläppet deluxe ;). Små lustiga anekdoter piggar alltid upp :)

2010-10-29 @ 12:31:45
URL: http://smatingostorasaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0