going blonde

Det är påväg, dock är där en del orangea fläckar som vägrar att släppa, tråkigt nog. Men skam den som ger sig ;) Mitt hår just nu är blondare (mindre gult/orangea) än det på bilden, bilden är från valborg, samma vecka då projektet "going blonde" startades. Resultatet är rätt bra ändå, jag har bara tappat några toppar annars sitter kallufsen kvar på huvudet. Givetvis är det silverschampoo som gäller för hela slanten!



Om ni undrar varför jag har kladdat för munnen, så är det bara för att jag gjorde något konstigt med läpparna.

en ny bloggdesign är nog på ingång också, känner att jag behöver förnya den lite!

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Ser redan bra ut, ser ut som du slingat det!

Skitfint sminkad med! all is guut :)

2010-05-06 @ 22:27:03
Postat av: Ronja

åh, tack! :D

2010-05-07 @ 20:08:35
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0