Jävla skitmögshelvete

Är det något jag hatar så är det dålig planering. Spelningen i Uppsala... Ja. Som ni kanske har räknat ut så är allt så jävla dåligt planerat, rättare sagt, det är inte planerat över huvudtaget. Jag har nämnt hur många gånger som helst att vi skulle åka idag, men igår när jag sa det var det ingen som visste det. Och det var inte förräns IGÅR som vi BÖRJADe kolla på hyrbil. Vi kom fram till att det var för dyrt. Inte nog med det, tidigare på dagen så hade "andra chauffören" hoppat av resan. Jag behöver en till med körkort, no way att jag kör 9 timmar själv. Jag har aldrig kört så länge i sträck och undrar om jag ens skulle klara det. Tanken på att köra själv får mig att bli så jävla stressad, jag orkar verkligen inte detta. Fan ta allting!


Kommentarer
Postat av: john

ska du bli en superstar så är det lika bra att du vänjer dig.

2010-06-08 @ 16:38:06
URL: http://johanbeat.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hahaha ja du har rätt. ;)

2010-06-08 @ 20:53:23
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0