Mr Snowman

Idag begav jag mig ut i snön för att först leka med vår ena hund charlie, och sen för att pröva min kreativitet i snön. Och bra gick det! Det roligaste av allt var väl att jag blev både svettig och andfådd, bra träning skulle jag vilja påstå, då snön faktiskt kan bli rätt tung när man rullar runt med den för att få en stor boll. Det där med att bygga en gubbe med tre "bollar" fick fara åt pipsvängen, det blev för tung och jobbigt så det fick bli "snöklossar" som jag byggde ihop honom med. Det blev bra det också!

Det blev även en liten fåtölj, hade velat bygga en större men min energi var slut och benen kändes som spagetti. (Jag tränar inte annars, så detta räckte gott och väl för mig, haha) hade tänkt att bygga ett litet bord också, men det får bli en annan dag, om snön ligger kvar.



  

Nu blir det varm choklad, bara för sakens skull. ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

Ohh najs. Jag får fan pillra mig ut och göra något sådant när moonbootsen droppar in. Kanske sno nån unges pulka och vara nostaligisk :)

2010-12-07 @ 23:26:26
Postat av: RonJa

Det tycker jag! Man får ju passa på medans det finns snö! :D

2010-12-08 @ 11:56:55
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0