Lägenhetstitt

Nu har jag varit och tittat på lägenheten i Ängelholm och den var över mina förväntningar! Okej, köket var lite minus, eftersom det inte var ett riktigt kök... Man står typ i hallen och lagar mat, haha, där var ingen riktig spis utan det var en sån... jag vet inte vad det heter, men ett litet "flyttbart" kök med två kokplattor och en liten ugn. Bättre än inget, jag är inte precis den mest avancerade när det gäller matlagning ändå. Ordentlig kyl var där, så den klagar jag absolut inte på.

Garderober var där ont om, men vafan, man får köra smarta förvaringar. Ikea nästa!

Badrummet var rätt stort, där var inget badkar men man kan få det om man vill ha det. (OFCOURSE!!!) Dessutom var där blakong, ganska liten men det räcker till mina rökande vänner ;) För övrigt var rummet ljust och kändes fräscht, där var även en sovalkov så det känns faktiskt som jag får rätt mycket för den billiga hyran. OM jag får lägenheten, men jag hoppas på det innerligt, den ligger rätt centralt i Ängelholm så den är mer än perfekt till mig. Jag vill verkligen ha den, jag hoppas verkligen att jag får den, om fallet blir så kommer jag att flytta till helgen! HOLY MAKARONY! Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Isa

Oj oj oj, jag håller tummarna för dig!



Det är något speciellt med sin första egna lägenhet, man känner sig så förbannat vuxen och självständig +skratta+

Hoppas allt går bra, det bästa med första lägenheten är oxå att möbler och inredning är minimalt och flytten blir lätt, värre är det de kommande gångerna då man inser hur mycket skit man samlat på sig :)

Fast det är bra då man kan gå igenom och slänga en massa, bara extremt tidskrävande.

2010-12-07 @ 00:59:09
Postat av: Isa

Okej en kommentar till. Ja det hör lite till första lägenheten och punk men snälla täck inte väggarna med planscher och ska du ha planscher rama in dom +skratta+ Jag hoppas istället på att din konst kommer vara i fokus.



Nu ska jag sluta lägga mig i +ler+

2010-12-07 @ 01:03:41
Postat av: RonJa

Vad gullig du är Isa :D

Haha, nej jag hade inte tänkt täcka väggarna med plancher, det kan (märk ordet: det KAN...) vara snyggt men inte alla väggar, jag blir galen på sånt, kanske någon liten vägg bara sen får det andra hålla sig ljust och frächt. Det blir för rörigt för mina konstnärsinnen annars. ;)

Mina tavlor och mina fotografier kommer självklart vara i fokus :D

2010-12-07 @ 12:24:55
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
Postat av: Isa

Pheew då kan jag andas ut, kunde jag låta mer som en gnällig mamma eller +skratta+



Men ja absolut en mindre vägg som en kontrast med planscher och liknande i olika storlekar kan vara riktigt snyggt.

Men det ser så förbannat skabbigt ut med folk som har sunkiga tidningsplanscher/affischer över vartenda vägg :) Inte för att nämna några namn men harkel StafTubenHåkanDickie ;)



Åter igen lycka till och hoppas du får den!

2010-12-07 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0