P-böter i Helltown

Efter 1 år och 9 månader, hände det. Jag har fått parkeringsböter. Dom där månaderna är lika länge som glidslem har funnits, dvs jag fick mina förbannade böter på parkeringen där jag repar. Känns lönt. För det första, där är sällan mycket bilar, det kostar ingenting att stå där och där finns inte ens några linjer. Det där är en parkeringsplats som inte många känner till, där är till och med tomt när det är fotboll i stan. För det andra, där är ALDRIG parkeringsvakter, men just idag har där varit det. Varför jag fick böter? För att morsans bil är registrerad som "lätt lastbil" och det är tydligen bara personbilar som får stå där. Skillnaden? Den enda skillnaden är att just den här bilen, är registrerad som lätt lastbil och inte personbil. DET ÄR DET ENDA! Bilen är varken större än en personbil (okej, en skillnad till är att där är större lastutrymme och bara 2 säten) och inte heller tyngre än en personbil. Fyfan. Vilka jävla regler! För att inte tala om parkeringsvakten, jag förstår om detta hade varit mitt inne i stan, men det var det ju inte. Shit alltså. Hoppas du ramlar och dör, eller något annat hemskt, jävla lapplisa!

Kommentarer
Postat av: Möhlin

SerIÖÖÖST?!?!?! Jävla fittlapplisa! Det är sådana man önskar ska halka på ett bananskal, trilla nerför en trappa och få en ångvält ovanför sig! :O:O

2010-04-16 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0