GLIDSLEM NEWS

Bland det bästa jag vet är under planering just nu. Vad jag pratar om? Gig med bandet såklart! Den här gången har vi siktet utanför skånes gränser och jag ser fram emot det jättemycket. Just nu väntar vi på att få mer information, så egentligen vill jag inte säga för mycket, om det nu råkar bli som så att det kanske blir ett gig just på ett visst ställe. Men eventuellt är ett bra ord, Uppsala och Göteborg är två ställen som vi kanske och förhoppningsvis, kommer att åka till för att sprida vår musik. :D Dessutom, har vi några nya låtar på G, woho!

Kommentarer
Postat av: Möhlin

Det kommer bli fantastiskt roligt!

2010-04-13 @ 11:12:01
Postat av: RonJa

JAAA! :D

2010-04-13 @ 12:44:50
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0