Bilder, videos och lite sånt från spelningen med The Dopamines



Jag har blivit dålig på
att uppdatera, men jag har skaffat mig ett liv vid sidan om datorn, som jag nog har nämnt i ett tidigare inlägg. ;) Det är en del på jobbet, med bandet och så hinner jag nätt och jämnt träffa en karl på ett hörn också. Men nog om det!

Spelningen med amerikanarna gick bra, det var en rolig spelning, fastän jag spelade fel titt som tätt, men skit i det. Det var ett gäng mindre snygga pojkar, men ack så trevliga. De fick en demo av oss som så småningom är på väg till USA... Det roligaste är ändå att dom gillade oss, även om de inte förstod vad vi sa riktigt. så istället för att hålla käften pratade vi på skranglig engelska och jag tror att de förstod oss bättre då. Det fanns en video på youtube där Linneas underbara engelska kommer fram när hon ska förklara skitjobb (inte för att det är fel på hennes engelska, men översättningen var så jävla rolig) men antingen har Jonna eller Linnea tagit bort den... Nåja. Jag lägger upp två videor, den första är bäst såklart, det är vår nyaste låt "Gud finns inte", tyvärr är där ett hack i mitten av låten, men men... Efter den kommer ett klipp med oss och The Dopamines som Eric Ruuth's kulturhus själva har filmat. Men först, lite bilder. :) Bilderna är från Eric Ruuth's kulturhus.

  
  
  

Videos
Gud finns inte


Video från Eric Ruuth's kulturhus
Glidslem - Blått och Rött, sen ett par låtar med the Dopamines, jag vet då inte vad låtarna heter...

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Måste säga att ni blir bara bättre och bättre för varje gång, likaså scennärvaron, najs :)

2009-10-06 @ 12:46:16
Postat av: RonJa

Tack! :D Det glädjer mig att höra! Jag och Jonna jobbar på vår scennärvaro, bara för att vi håller i klumpiga instrument så betyder det inte att vi ska stå stilla. ;)

2009-10-06 @ 15:03:55
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
Postat av: Möhlin!

Hittade ett jobb som kan passa dig? ANSIKTSMÅLNING!



http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/DetaljeradSokning/VisaPlatsannonsSokDetaljerat.aspx?ids=1577395&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fDetaljeradSokning%2fDetaljeradSokning.aspx%3fq%3ds(lf(1)!ek()!kk()!ao()ga(*a(k(1285)ld(199))*a(k(1281)ld(199))))c(30A73C5B)%26ps%3dFI(1)isr(True)o(12)

2009-10-07 @ 19:27:41
Postat av: RonJa

NEJ TACK! XD

2009-10-07 @ 22:55:03
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0