I jakten på den rätta vinterjackan...

Jag letar och letar, kollar och spanar... Men hittar knappt någonting i min smak. som ni säkert förstår så är jag inne på att köpa en lite varmare jacka som jag kan ha i vinter. Den jag har nu, är i tunn fuskskinn och värmer inte ett skit. Kan lika gärna gå med bara en tjocktröja, så varm är den. Jag har varit inne på att skaffa mig en lite längre jacka, eller kappa som det heter. Men de som finns och säljs, är skitfula, enligt mig. Jaha, så vad gör jag? Jag får försöka hitta något annat som jag kan ha... Och då hittade jag den här på H&Ms hemsida. Har visserligen sett den i butiken också, men aldrig kollat närmare på den. Så vad sägs? En jacka i fuskpäls? Hade den passar mig? Den ser fin ut, men ingen aning om hur den ser ut när den sitter på. Men vad tror ni? Det hade ju kunnat vara min stil, bara lite mer glamourös. Inget fel på det, givetvis. ;) 
 
Jag får åka iväg och kolla på den, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Haha jag stod och funderade på ett köpa den senast jag var inne på H&M, så jag tycker du ska slå till, den är snygg.

Jag hade köpt den om det inte vore för att jag kände att jag borde spara så mycket pengar som möjligt till flytten (möbler osv).

2009-11-05 @ 12:25:00
Postat av: RonJa

Haha jaså? Oh, ja jag hade nog också sparat mina slantar om det hade varit flytt på gång faktiskt. :) Den ser tjusig ut på bilden, så jag hoppas att den är lika tjusig på och är någorlunda varm.

2009-11-05 @ 20:01:56
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0