videobloggar

Vad är poängen med videobloggar? Det känns grymt idiotiskt att sitta och titta på en tjej som är 16 bast, som pratar om vad hon har gjort under dagen som har gått. VEM i världen tittar på det? Och VARFÖR gör man en videoblogg som man dessutom sen lägger ut så att ANDRA kan se det? Är det någon form av uppmärksamhetsökande? Tror dom seriöst att dom ska bli kändisar? Jag vet inte om jag ska skratta eller bli förbannad, för någon slags irritation växer inom mig när jag tittar på en sån där jävla videoblogg. Samtidigt skrattar jag, för det ser så dumt och töntigt ut. NÅGON kommer att ångra sig när hon har växt till sig lite och hunnit bli ett par år äldre.

Nu ska jag leta efter videobloggar och skratta lite.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag försökte en gång bara för att testa hur det var men när mitt ex sa att jag liknade ett missfoster i solen så kom jag på att det nog inte riktigt var min grej. x''D

Det är fan han som är missfoster om det är någon..

2009-05-14 @ 16:50:56
URL: http://ledisco.blogg.no
Postat av: RonJa

Haha, illa... Jag tycker bara det är pinsamt att sitta och prata i en kamera helt frivilligt, om sin dag och vilken cola man drack osv... Jag skulle förmodligen skratta åt mig själv när jag ser hur videon blev. Fyfan, sen skulle jag känna mig som en idiot xD

2009-05-14 @ 18:53:42
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0