En soffpotatis bekännelse

Camo camp har verkligen gett mig en spark i röven. Jag vaknar på morgonen med full energi i kroppen och hade lätt kunnat gå ut och springa en runda. Men nja, jag väljer att inte göra det. Istället har jag gjort det som vi gjorde när vi var på F17, jag städade lite på mitt rum, bäddade sängen och gjorde morgongympa INNAN frukosten. Helt otroligt, eller hur? För ett par veckor sen vaknade jag runt två på dan, låg och drog mig till tre, för att sen gå och äta frukost. Därefter blev det en hel dag vid datorn eller tv:n. Nu känns det som det kliar i hela min kropp, jag måste ut, måste göra mig av med energin i kroppen.

Min mormor tyckte att jag hade fått en mindre mage när hon var här igår. Det har jag kanske? Den känns inte lika "pösig" som innan. Har alltså dessa 4 dagar gjort så mycket på så lite tid? Då kommer jag vara snygg på nolltid! Ooh så glad jag känner mig nu! För det krävs ju faktiskt inte flera timmars träning om dan för att det ska hända något.

No more soffpotatis!

Kommentarer
Postat av: sofie (kalmar)

haha du är sjuk du :D! SJläv har jag försovit mig varje dag till skolan :P haha :)

2009-05-29 @ 20:34:38
Postat av: RonJa

HAHA! Man försover sig ALLTID till skolan!

2009-05-30 @ 01:34:35
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0