Mars

Idag har jag vaknat tidigt. Klockan är nu fem i tio på förmiddagen och jag har varit uppe sen halv nio. Fantastiskt. Men jag kan inte låta bli att undra varför jag vaknade så tidigt... Det kändes som någon väckte mig, men jag har antagligen drömt och sen vaknat på grund av det. Lika bra att gå upp så jag kanske får en möjlighet till en normal dygnsrytm, haha.

Nu är det mars månad och jag känner att jag längtar efter lite mer sol och värme. När jag tittar ut ser jag inte en tillstymelse av några vårtecken... Jag tror förstås inte att naturen har några exakta datum som vi har i vår kalender... Men ändå! Det hade faktiskt varit skönt att få slippa mössa och vantar och kunna ta på sig en tunnare jacka. Och i år ska jag se till att bada i havet lite mer. Om det blir en fin sommar vill säga, och det hoppas jag på.

I Maj/Juni ska jag eventuellt till Spanien och det ska bli så himla kul! Det som avgör det hela är om jag får ihopa pengar... Vilket jag hoppas. Jag får se till att rea ut halva mitt liv på tradera... Men vad gör man inte för att få lite häftiga upplevelser i sitt liv? :D

Idag blev det inget vettigt inlägg, men jag känner mig ändå glad med tanken på att få åka till Spanien och att jag dessutom ska tatuera mig snart! (Har inte beställt tid, men nu har jag pengarna) och jag har ett problem kvar... Ska det vara i färg eller inte? Jag ska ha ett par egendesignade tatueringar som ska sitta vid nyckelbenen. Mer så säger jag inte ;) Det är faktiskt roligare med färg... eller? Förslag?



Jag firar mars månad genom att lägga upp en bild som jag tog för ca ett år sen... Riktigt porrig, men jag ska aldrig i hela mitt liv raka hela (nästan...) skallen sådär igen, haha. Men man måste ju prova, eller hur? Over and out!


Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Jag tycker att du utan tvekan ska välja färg!

Jag ser iaf dig som färglad :)

2009-03-02 @ 12:43:51
Postat av: RonJa

Hihi, kul att höra :D Det är ju roligare med färg... sen är frågan vilka färger, haha :P Det kommer jag nog på =)

2009-03-02 @ 14:20:10
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0