Jag hatar festivalbussen!

Kan man bli mer irriterad? Jag vann biljetter till Sonisphere som ni vet, och nu har jag fått bekräftelse från Malin att hon har pengar till att ta sig dit med festivalbussen. Skitbra såklart! Men hur ska det betalas sen då? Malin hade bara cash, jag har inga pengar på kontot och inte mamma heller. Annars har vi swedbank och det är skitbra. Sen sa mammas sambo att det var okej att låna hans konto, men festivalbussen har tyvärr inte gripen som betalningsalternativ, så det sket sig. Paniken växer eftersom där är 5 platser kvar och vi åker på lördag... Till slut får jag tag på min morbror, han var trött och så men ställde ändå upp för att hjälpa till. Jättesnällt! Han har SEB och där står faktiskt på festivalbussen hemsida att man kan betala med SEB. Hurra! Äntligen! Sen när han väl ska betala... Så finns inte SEB som betalningsalternativ! Jag blir galen! Vad fan är detta?! Jävla skitfestivalbuss! Jag har mailat dom och det är bäst faaan att där är platser kvar imorgon när jag ringer till dem!


(Nu vet jag inte om ni ser så tydligt, men jag har i alla fall förklarat hela historien)

SKJUT MIG LÅNGSAMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0