Happyface ^_____^

Jag har fått svar från DinSko! Mailet gjorde mig jätteglad även om det egentligen inte gav så mycket. Men i alla fall, dom gillade mina synpunkter och skrev att dom fortfarande håller på att testa sig fram om vilka skor som säljer bäst. De skorna med lite lägre klack (tyvätt) säljer bäst eftersom det oftast är tjejer som är lite längre som har storlek 42. Tråkigt att höra tycker jag, men dom gillade mina synpunkter och hela mailet lät så himla positivt så jag kunde inte låta bli att bli glad. Haha! Det känns som jag har gjort något för samhället, för en gångs skull!

Sen känner jag att min morgongympa har lönat sig och det gör mig också extra glad. Kroppen känns inte lika "sladdrig" som innan och jag känner mig verkligen pepp till att fortsätta. Mest känner jag det i armarna och magen. Underbart. :)

Nu ska jag packa lite för att åka hem till landet ett par dagar. Känner att jag måste måla och sy lite.

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Ahh men vad bra oavsett :)

Det är ju faktiskt en hel del tjejer som har strl 42 idag, så jag tror att om något år kommer det finnas typ överallt, jag hoppas det iaf :)

2009-07-07 @ 19:53:03
Postat av: RonJa

Jag hoppas också det! Det är ju diskriminering (stavning?) mot oss som har storlek 42, vi ska också kunna känna oss sexiga i ett par höga klackar tycker jag! :D

2009-07-07 @ 20:38:46
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0