Ronja is happy :)

I det här inlägget vill jag mest hylla mig själv och mitt liv. Jag känner mig nöjd med tillvaron och har en bra period i livet just nu. Jag har allt det jag vill ha, många bra vänner och mitt band. Nu är det dessutom som så att vi är 100% tjejer i bandet... Vet inte om jag har skrivit det i något tidigare inlägg, orkar nämligen inte se efter. Hon heter Malin och det känns gött att vi kan säga "vi är bara tjejer i bandet." Vi ska dessutom ställa upp i UKM (Ung Kultur Möts) vi skrattade först åt tanken, oftast är där folk som läser dikter och lite annat sånt och inte så många, ehum, punkband. Men man ska ju börja någonstans och det är precis så jag får vara med, börjar bli för gammal, HAH!

Mitt liv flyter på och det ser ut att bara bli bättre och bättre. Jag börjar längta lite efter våren... Men ska försöka njuta av det kalla vädret lite till. :)

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Trevligt trevligt, när allt flyter på och man mår bra :)

2009-01-23 @ 12:15:26
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: RonJa

Absoluuut! :D

2009-01-24 @ 03:52:09
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0