Sorligt lättroad?

Idag åkte jag till Johan en sväng. Han fixade mitt hår så min nya frilla blev extra snygg. Lägger upp bättre bild på den imorgon... Eventuellt. Om jag orkar.

När jag ändå var hos Johan så hade vi kul med hans inbyggda webcam. Så lättroad man kan vara ibland, jag skrattade så jag knappt fick luft. Det fanns lite kul effekter man kunde leka med så man slipper göra fula grimaser själv...
Jag väljer att lägga ut de bilder som jag finner roligast.

  
  
  
  
  

Hahahahahaa!!! Dom sista bilderna är roligast, jag ser ut som en dvärg och Johan med och på sista bilden ser jag ut att väga ungefär 500 kg. Jag spexade ju till det hela genom att trycka in hakan så dubbelhakan kom fram. Mycket tjusigt ;)

Over and out :D

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Jag msåte säga det, ni har aldrig varit hetare +skratta+

2009-02-19 @ 22:55:38
Postat av: RonJa

Haha, tackar tackar! xD

2009-02-20 @ 00:08:36
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0