Virus, skada eller annan skit

Men för helvete nu... Vi har fått virus i datorn, och jag är bara så förbannat förbannad. Det är alltid krångel med datorn när mammas sambos son har suttit vid den. Eller? Verkar ju inte bättre, eftersom jag inte har varit hemma på hela helgen och datorn blev konstig igår efter att han hade haft den. Vissa tangentknappar fungerar inte (Nej, det är ingen som har spillt på tangenbordet, eftersom ibland funkar inte vissa knappar och ibland andra kanppar) och det går inte att ansluta till internet. Grymt frusterarande, jag som nästan var klar med en liten film från i somras, det fattades bara en låt... ÅH! Jag hatar när det blir såhär, antingen är det virus eller så har datorn åkt i golvet. DÄRFÖR SKA INTE SMÅGLIN SITTA VID DATORN UTAN FÖRÄLDRARS UPPSYN! Fyfan vad skönt det ska bli med en egen dator sen! Bara för detta, köpte jag två Sims2-spel på REA idag. Lovely!

Bilder och info om spelningen på Jutan i fredes för de hemlösas hus kommer sen, när jag pallar. Just nu sitter jag vid pappas gamla dumburk som knappt har minne till att spara 5 bilder på datorn.

Over and out, imorgon spelar Glidslem i Kristianstad, Barbacka Kulturhus 17.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0