Lösgodis = rena tortyren?

Jag kände något märkligt strax under armhålan imore när jag vaknade. Kändes som en innebrännare, och fick tänka på Malins historia om att hon har haft en finne på armen. Eller i armhålan? Minns inte vilket, kanske var båda delarna. I alla fall, jag var tvungen att kolla i spegeln och fick nästan en chock. Där är flera röda marken, både under och i armhålan. Inåtväxta hårstrån? De vete tusan, det var ett tag sen jag rakade mig där och det har aldrig hänt innan att jag har fått röda märken i armhålan. Vad tusan kan det vara? Jag visade det för mamma, hon tyckte det såg konstigt ut. Jag måste hålla koll på det sa hon... Kanske är det något som har bitit mig? Med andra ord, finns där levande ting i min säng som inte borde vara där? Eller har jag ätit något konstigt som jag inte brukar äta? Ja. Men det är en märklig reaktion tycker jag såfall. Igår köpte jag lösgodis, vilket jag inte har gjort på ett par år. Jag vet att jag inte tåler det egentligen, men jag tänkte om jag bara köper chokladsorterna så kanske det funkar ändå. Tydligen inte. Jag har varit med om värre, men jag kan verkligen inte äta skiten. Detta låter grymt konstigt, säkert aningen roligt med, men det börjar klia på min näsa när jag äter för mycket av det. Intressant fenomen, för jag vet ingen annan som har råkat ut för detta. Det enda jag kan komma på såfall, är Willy Wonka i den nya versionen av Kalle och Chokladfabriken (jag har då inte sett den gamla) att hans pappa, nämner när Willy är barn, att för mycket godis gör så att det börjar klia på näsan. (!!!!) Jag borde alltså inte vara den enda såfall! Men för att återgå till dom röda märkena... Kan dom vara orsaken till lösgodiset? Sen hade jag grymt ont i magen innan idag också, och DET är lösgodisets fel. Verkar som lösgodis är renda tortyren för min del. Då vet jag det, aldrig mer lösgodis.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Kan du inte äta naturgodis då? Det gör jag. :) Äter inte gelatin.

2009-08-02 @ 17:57:52
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: RonJa

Jo, men det är ju dyrt :P Haha

2009-08-02 @ 19:18:40
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
Postat av: Mattias

Prickarna under armen? Jag tror antingen att det är din själ som tar sig ut den vägen på nätterna, eller så är det ännu värre, hårsäcksinflammation! Det är ju egentligen inte alls farligt men ordet är lite läskigt... Hårsäcksinflammation ryser.



Tack för tipset inför talet. Tyvärr hann jag inte läsa det innan det var dags att hålla det, vart stappligt och darrigt men levererades relativt bra.



Kram M

2009-08-03 @ 11:49:49
URL: http://minatankar.bloggain.se
Postat av: Jacqueline

tror det är spindelbett http://www.youtube.com/watch?v=vd0uDaIZIyg

2009-08-03 @ 19:52:52
Postat av: Lilly

Jag vet,man blir helt avundsjuk ju. ;_;

2009-08-03 @ 19:58:02
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: RonJa

Jacqueline: HAHAHA FYFAN VAD ÄCKLIGT! Dock är det inte så farligt!

2009-08-04 @ 00:12:58
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0