Fredag

Hm, det ser ut som jag har tappat några läsare. Vad har jag nu skrivit som inte är kul att läsa? En massa negativa saker kanske, haha, jag skulle ju inte skriva negativa saker! Men ibland måste jag få skriva av mig och då brukar det bli här. Jag vet inte om det blir för mycket ibland? Något negativt då och då funkar, men blir det för mycket är det bara tungt att läsa... Eller så skriver jag bara en massa nonsens, som nu. Eller?

Jag anlände precis hit till Activa och jag har em kul sak att säga om det! Igår när jag var som mest uttråkad, kom en av jobbcoacherna fram till mig och frågade "Har du provat en sån här nån gång?" och i handen höll han en ritplatta till datorn. Aldrig i hela mitt liv har jag provat en sån, jag har nog inte ens sett en sån i verkligheten. Så jag körde hårt, det var lite klurigt, men det är ju lättare att rita på den än att använda musen. Inte för att det blev sådär jättebra, det såg ändå ut som jag hade ritat i paint, haha. Så jag ska väl fortsätta med den där grejen idag och försöka göra något häftigt verk. :)

Idag är det fredag... och nästa lördag är det spelning. :D Jag och tjejerna laddar som fan, har två nya låtar på G!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du kanske har mått bra på sistone och inte skrivit lika mycket?:P



Någon sa till mig igår att man typ aldrig bloggar när man mår bra.. HA Ha

2009-08-14 @ 14:39:17
URL: http://www.whysmelleggs.se
Postat av: RonJa

HAHAHA Det ligger nog något i det, för jag är inte kreativ när man mår bra. :O

2009-08-14 @ 21:28:53
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0