Pencillinkur nr 2

Sådärja, då har jag varit hos doktorn IGEN. Hon tittade mig i halsen och förstod att jag hade riktigt ont och sa sen att det är inte helt ovanligt att åka på halsfluss återigen när man precis har haft det. Eftersom halsmandlarna är gropiga kan bacillerna gotta in sig där och gömma sig...
Jag har i alla fall fått en ny pencillinkur, en annan starkare sort och tabletterna är turkosa. Bilden här under göra inte riktigt färgen rättvisa, då dom har starkare färg i verkligheten.
 
Efter den här kuren hoppas jag verkligen att skiten går över, jag är så fruktansvärt trött på detta! Har även sjukanmält mig idag, kan (såklart) inte jobba i det här tillståndet. Jag har feber i kroppen och som de flesta vet har man ingen ork eller energi till att göra något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0