Makeover?

Jag vill ha en makeover. På allt. På mitt liv. På min situation. Rensa ut det gamla och in med det nya. Sätta upp nya mål. Just nu känns det bara som jag står och stampar på samma ställe och jag vet inte hur saker och ting blir. Jag vill helst inte lägga upp en reservplan, även om jag redan har gjort det. Men jag ska göra ALLT för att första planen ska gå igenom. Det är mitt främsta mål. Sen... Den här bloggen har jag haft sen jag vet inte när. Vågar inte kolla genom det gamla jag har. Jag funderar på att låsa den och starta en ny... med ett bloggnamn som man kan stava till och eventuellt komma ihåg. Det är väl rätt bra om man kanske vill ha läsare?
 
Jag har ju vedervärdigt, men vill nog hålla den bloggen till enbart mina serier. Eller? Ska jag slå samman allt? Nej. Det faller då tycker jag. Varför nöja sig med en, när man kan ha två? Det känns som det skulle kunna vara en liten nystart. Kändes som jag blev lite pepp på det här! Några förslag?
 
Ju mer jag tänker på det desto mer låter det som en riktig toppenidé. Det kommer nog att bli så. Givetvis säger jag till i god tid innan jag låser denna... för gott. ;) (bara dom orden få mig ännu mer pepp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0