Halsfluss x 2

För två veckor sen åkte jag på halsfluss. Det var inget snack om saken, en jävla feber, ont i halsen (har aldrig varit med om liknande) och dom där vita fläckarna. Jag fick pencillin, käkade skiten i 10 dagar och i söndags tog jag den sista tabletten. Idag onsdag, är skiten tillbaka igen. Det började igårkväll att jag hade ont i halsen... Som bekant kan man bli sjuk igen efter en pencillinkur eftersom det slår ut hela immunförsvaret, men halsfluss... IGEN? Jag har ont på samma sätt igen och dom där vita fläckarna är tillbaka. Det går inte att ta miste på det. Inte mycket att göra åt saken, jag ringde vårdcentralen och ska pallra mig dit imorgon... alternativt gå dit under akuttiden ikväll om det blir värre. Bara jag inte får feber igen. Fan. Jag som hade sett fram emot att få dricka vin på lördag på några av mammas vänners fest. Men det skiter sig antagligen. Trött jag blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0