Bakslag

Åt helvete med allt. Jag vet inte om jag ska skratta eller om jag ska gråta. Ingenting går som jag vill. Just nu lever jag i ovisshet, och jag hatar det. Jag vill ha klara besked, inga "kansken." Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Tänka om? Men jag vill ju detta. Vad fan ska jag annars göra?
 
Det är nu jag känner att jag inte är en del av den här världen. Jag lever i fel århundrade, eller något. Kunde inte min blogg ha blivit värsta känd så att jag hade kunnat tjäna pengar på den? Man kanske ska satsa? Bland alla andra miljoner bloggar? Vad ska man då skriva om, mode?? Jag tycker det är kul, men fan, har man inte en svensson-stil så går det fan inte hem. Så det lägger jag nog på hyllan.
 
Musiker? Det är svårt som fan, jag kanske ska söka till ett av dom där musikprogramen? Nu har idol lagt ner, men det kanske kommer tillbaka igen?
 
Konstnär? Och vem skulle se just mig av alla andra miljoner konstnärer?
 
Vinna på triss eller lotto? Chansen är en på miljonen. Bokstavligen.
 
Tatuerare? Ja, det är just det som inte går. Dyrt yrke, dyra maskiner och allt annat är också dyrt. Inte för att jag på något sätt TROR att jag skulle bli miljonär på det här men vad fan, jag vill betala mitt hem och ha mat på bordet.
 
Jag är rätt bitter just nu. Jag tror på mig själv, men när det bara blir bakslag eller andra käppar i hjulen blir jag frustrerad. Jag försöker och försöker, gång på gång men kommer just nu ingenvart. Tur att jag har en blogg att gnälla av mig på. Bloggen som aldrig blev stor och känd. Bloggen vars namn ingen kan stava till. Dags att skaffa en ny blogg?
 
Jag behöver vägledning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0