David Garrett

Nu när jag ändå håller på... Shit alltså, jag är helt tagen, helt såld, jag är eld och lågor och jag börjar bli torr i munnen när jag bara sitter och gapar här. Jag tycker det här är riktigt häftigt, jag vet inte vad ni tycker, men som före detta violinist (tänka sig va?) ger detta mig nya idéer. Jag har faktiskt en fiol hemma hos mamma, jag har haft den i många år nu men kan inte spela på den eftersom det är något fel på stråken. Så ja, jag ska väl köpa en ny.
Medans jag väntar på att jag ska få tummarna loss sitter jag och kollar på detta fantastiska spektakel! Jag hade önskat att där var dist på fiolen men... Det låter helt underbart ändå. Han är ju helt okej att titta på också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0