Jag vill ha nytt nytt NYTT!

Jag är trött på allt det svarta, jag är trött på allt det jobbiga tighta, jag är trött på alla mina konstiga plagg som inte riktigt sitter som de ska. Man kanske ska uppdatera sig lite? Kanske kolla vad klädbutikerna har att erbjuda och prova något nytt, istället för att gå samma gamla vanliga kläder? Inte för att det blir så mycket bya kläder nu inom det senaste, jag gnällde nyss i ett tidigare inlägg om att jag inte har pengar, men titta kan man alltid göra. Förhoppningsvis får jag skattepengar tillbaka. Då blir det att uppdatera garderoben!

Jag har haft lite svårt för långa klänningar (innan skulle det ju vara kort, tight och svart...) men jag fastnade lite för den här. Varför just denna? Den påminner om något som kanske Cleopatra skulle ha haft på sig för några tusen år sedan, och det är antagligen det som gör det. Jag har en underlig besatthet av det antika Egypten. (Varför just det av allt?)

Här är klänningen som jag hittade på HM's hemsida

Det blir lite Cleopatra/gypsy style på det hela, haha, det gör inte mig något, ska kanske gå och prova den bara för att se hur det ser ut på. Jag är tveksam samtidigt som jag gillar den. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0