Inspirerad

Jag har laddat upp med en rejäl kopp kaffe, rockmusik och sitter med papper och penna i största hugg. Jag behöver vara lite kreativ, och det NU! Promarkerpennorna ligger över hela golvet och idéerna flödar. Jag har en idé till en tatuering som jag vill göra som nu, efter så jävla lång tid, börjar komma i form på pappret. Det får inte se ut si och det får inte se ut så, och målet har varit att designa den själv. Något annat duger inte, såfall kommer jag att ifrågasätta min egna förmåga.

Efter ett par dagars total förvirring över mitt liv börjar jag komma till skott igen. Jag försöker ta mig ur den mörka gropen som jag har varit i ett tag, jag behöver komma ut och hitta ny inspiration. Kan det vara våren som påverkar mig? Just nu vill jag ändra på ALLT, min klädstil, inredningen i mitt hem, experimentera med musikskapandet och kanske byta jobb? Det är en rejäl förändring om jag gör allt detta, men det är väl inte helt fel egentligen?

Vi får se hur det blir, inspirationen finns där och den är till tusen.

Här får ni en lökig och svettig festivalbild på mig från Siesta förra året!
Jag ser kanske inte så glad ut men detta var sista dagen och jag var rätt
trött, ha ha, men jag gillar färgerna och sommarkänslan i iblden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0