Extreme makeover på noll budget

Jag vill ha ett nytt jobb, ny inredning i mitt hem och ny hårfärg. Extreme makeover kallar jag det.
Är det våren som gör mig sugen? Eller är det bara längtan efter något... nytt? Synd bara att min plånbok inte tillåter det den här månaden. Fy fan, jag brukar få 2000 kr mer... Och det känns innerligt när jag jag brukar få ut ca 9000 i månaden. Dom där tvåtusen kronorna brukar vara "göra-vad-jag-vill-för-pengar." Nähe. Jag får väl försöka sälja en tavla eller två. Helst tre eller fyra. Fem vore ännu bättre. Köpa trisslott? och vinna lite? För vilka pengar då? ...


Kommentarer
Postat av: Lilly

Man vinner tyvärr aldrig ändå.

2012-03-23 @ 23:01:47
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0