Helltown goes Ghosttown?

Vad i helskotta är det som händer i Helsingborg? BR-leksaker har stängt igen, vilket betyder att det inte finsn någon leksaksaffär i stan. Allvarligt?? I HELSINGBORG? Det ryktas om att andra affärer ska stängas igen p.g.a de nya skyhöga hyrorna på kullagatan, hur roligt känns det? Hur går det för Väla egentligen?

Eftersom jag jobbar nere i city kanske jag också kommer att drabbas av detta, och då är det jävligt illa. Jag hoppas verkligen inte det... även om tecknena finns där, affärerna på bruksgatan öppnas och stängs igen, de dör som flugor. Jag fick höra att en av affärernas hyra hade gått upp med 60%. Det är helt sinnesjukt mycket, med så höga hyror går det inte runt för butikerna och vi inte lyckas sälja för så mycket mer. Ofta? Alltså HALLÅÅ? Vad fan gör ni med vår stad? Ska det sluta med att Helsingborg faller sönder till en spökstad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0