Söndag

Imorgon fyller jag år. Hur det känns? Hm ja, det börjar gå utför... Haha. Det var roligare att fylla 18 eller 20, varför kan ni säkert räkna ut själva. Men men, det blir vad man gör det till, man ska fylla åren med liv, inte fylla livet med år. ;)
Jag har ett tag kvar, men börjar känna mig gammal redan. Skitsamma!

Här kommer en bild från dagens fotossession med mammas gamla klasskompis!
Foto: Sarah Perfekt



Ja just det, vi fick inte vidare i popkorn... Men men, dom som vann förtjänade faktiskt (jag ljög lite där, men med risk för att säga för mycket så säger jag såhär: dom som blev publikens favorit var riktigt häftiga, för att inte tala om killen på gitarr, det kommer bli något av honom!)

Men vi har andra saker på gång så... ha tålamod. ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

Våga klaga på din ålder och jag stryper dig ;)

Förövrigt grattis i förskott och kul att ses i fredags!

2012-02-20 @ 15:26:30
URL: http://isabelleix.blogg.se/
Postat av: Ronja

Haha! Jag hade nog inte velat bli yngre heller så det är lugnt. ;)

Tack så mycket! Ja, det var det! Även om det bara blev en kortis. =)

2012-02-24 @ 13:01:21
Postat av: bella

grym jacka :D

2012-03-07 @ 14:57:57
URL: http://nattstad.se/isabellegustavsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0