Stövletter

Nu börjas det igen, men jag funderar STARKT på dom här stövletterna. Jag blev så glad när jag hittade dessa i storlek 42, har velat ha ett par liknande väldigt länge nu. Och sen fanns dom där på Halens. Jag väntar svar på exakt mått på dom, lite petig får man väl ändå vara... Verkar det grönt, kör jag på dom. Aningen över min budget men vad gör det, jag har en tavla som ska säljas (jag har en köpare alltså, som ska köpa den när lönen kommer) och där har jag såfall pengar till skorna. Woho! Jag kan reta mig fördärvad på skotillverkarna (eller inköparna? Vem skyller man på?) som inte deisgnar snygga skor till oss storfotade. Jag vet att jag har dragit upp ämnet igen men måste bara skriva av mig nu när jag väl kom in på det, för jag blir så irriterad... jag vet inte vem skorna är deisgnade för, vekvämlighetsskor eller diskreta skor. Allvarligt, såfall hittar jag snyggare skor på herravdelningen. Det är inte kul att vara "dömd" till att handla skor på herravdelningen när man själv älskar klackskor i alla dess former och färger. Varför gör dom fula skor till storfotade ens? Vem hade dom tänkt skulle ha dom? Passar kanske äldre damer som har ont i fötterna men det finns unga tjejer som också har stora fötter. Ska vi förpensionera våra fötter eller vad i H handlar det om? Nu ska jag släppa det, här är två bilder på stövletterna som jag vill ha...
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna aka Retrolover

Ooooh fy fan vad snygga! Skitkul att hitta hit. Ps. Har en tävling på min blogg som jag tror du skulle gilla :)

2012-08-20 @ 19:29:53
URL: http://retrolover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0