Socker

Hur det har gått? Ja, det har ju varit påskhelg så det har gått käpprakt åt pipsvängen. Men jag är åtminstonde metveten om allt och det går faktiskt framåt. Jag åt ett par bitar lösgodis innan idag, men annars har jag inte gjort det. Nu ikväll när jag blev sugen på något gjorde jag någon form av glass av blåbär, hallon och yogurt. Inget socker! Det gjorde susen faktiskt. Efter det var jag inte sugen längre. Glad jag blir! När man övervinner sånt här blir man ännu mer peppad. :)

Nu är påskhelgen efter och jag ska ta tag i skiten på riktigt. Det hela motiverar mig ännu mer också när jag märker att centimeterna försvinner runt magen. Underbart!
Jag tittade på några gamla bilder för något år sen... Det är skillnad, mina armar är smalare, magen är mindre och jag är inte lika uppblåst i ansiktet längre.

:D

Fotosession med bandet imorgon, hoppas jag känner mig lika snygg imorgon som jag gör idag.



En fjöntig posebild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0