Resa

Det blir förhoppningsvis en resa till Tyskland i Maj. Jag håller tummarna, jag vill verkligen detta! Förutom att ha varit i Danmark (räknas inte som man är Helsingborgare) och Finland så har jag i princip inte rest. Förutom den gången mormor tog med mig till Turkiet när jag var 7-8 år. Jag har en vän som studerar i München och det hade verkligen varit roligt att få komma iväg.
En resa. Det låter så fint i mina öron. Att få komma iväg och upptäcka ett annat land.
Jag vet inte hur många gånger jag har laddat upp den här bilden,
men här har vi då Ayla (som studerar i Tyskland) och Helena, som jag ska åka med såfall.
Nästan en liten reunion ;)
Den här bilden är från Augustibuller 2006. Total lycka, det var så jävla roligt.
Och sönderbrända armar till tusen. (Jag längst till höger...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0