Dag 2

Jag har redan fuskat, jag åt en glass, OKEJ? Det är kanske inte hela världen, men jag åt dessutom några 8 chokladpraliner igårkväll. Hahaha. Jag är så jävla kass, jag kanske skulla ha väntat till efter påskhelgen? Mitt jävla nöt. Men bara för det tänker jag inte köpa något godis så att jag vräker i mig så som jag brukar göra... Att jag åt några praliner och en glass är väl inte... dödligt?

Idag spelade jag och tjejerna i bandet på tjejmässan i Landskrona. Det gick bra, vi spelade nog 20 minuter? Men det var roligt, fast typ mer än hälften av publiken verkade snea oss... Men men... På lördag, självaste påskafton spelar vi på Metalbaren tillsammans med Slöa knivar och VA!?.
Det ska bli riktigt kul och ösigt som fan, hoppas bara vi får ihop förstärkare och resten av utrustningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0