Dag 1

Nu har jag stämplat mig med "sockermissbrukare" all in, tryckte även in det i den nya headern. Jag kommer att göra en snyggare header vid ett annat tillfälle.

Idag är det dag 1, jag känner mig något skamlig, eller vad man ska säga, sen "erkännandet" igår. Men också bra. Jag har något att se fram emot och jag tror att det här kommer att hjälpa mig att komma över det. Det tysta problemet är inte tyst längre. Nu vet alla om det och jag ska få bukt med det en gång för alla.

Idag är det sista repan inför spelningen i Landskrona imorgon (Tjejmässan, vi spelar 16.30 på gullstand skolan, gamla aktivitetshuset) och inför metalbaren på lördag. Vi har inte riktigt varit ute i tid för att ordna alla grejer till giget på lördag, men det löser sig hoppas jag.

Den sockerfria dagen, dag 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0