inga-ord-kan-beskriva-situation

Har ni också varit med om den där känslan man får, när man läser något som bara inte kan vara sant? Grejen är den att det faktiskt inte är sant, man har bara svårt för att förstå situationen eller händelsen, för det där verkar bara så himla fel, och det blir bara mer och mer fel ju mer man tänker på det. Så har jag det precis just nu, jag vet inte om det är något svart framför folks ögon ibland för de verkar inte se, eller så är där någon spärr i hjärnan. Jag kan för allt i världen inte förstå detta, jag sparar på orden för jag vill inte berätta vad det handlar om... men jag vill säga så mycket men har samtidigt inga ord att säga det. Rättare sagt; jag vet inte vilka ord jag ska använda. Det är bara så... tappa-hakan-och-stirra-moment.

Herregud. Bakom flötet, eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0