Badrumsrenovering

Klockan sju imorgonbitti kommer byggsnubbarna och ska börja blåsa ut mitt badrum.  Det är på tiden det, för det var nog ett halvår sen dom var här och kollade fuktigheten i mitt badrum. Men sen har jag inte hört något. Så jag antog att det inte var något. Men i veckan fick jag ett brev om att de kommer och ska renovera det. Känns gött, samtidigt som det är lite motigt att behöva springa ner fyra våningar till källaren för att duscha. Haha. Jag flyr hem till mamma om det absolut inte går att vara här när dom håller på. Och jag hoppas att det inte ska ta fööör lång tid... och att jag får kakel sen. För det jag har nu, är sånna där badrumstapeter som påminner om gummi. Finns det något fulare? Speciellt färgen också lite sådär ljus orange/aprikos med sandfärgat golv. Allvarligt, vilken inredare har bett om det här? Nej, det känns bra att dom ska renovera skiten. Och så hoppas jag på ett badkar. :)

Bara för det var jag ju tvungen att googla på lite badrumsbilder... Här ser ni något riktigt fancy!
Den första är min favorit (skulle ha varit med badkar bara), men så lär nog inte mitt nya badrum se ut. ;)






Ååh... Något sånt här ska jag ha en dag... Älskar det där "regnet."


Det här ser väl lugnt och avslappnat ut? Där hade jag kunnat ligga i timmar...


Det här ser riktigt härligt ut...


Kommentarer
Postat av: Isa

usch jag får flashbacks från när de fixade badrummet i vår förra lägenhet, det blev fint men fan vad jobbigt det var. Vi hade ju fukt så till en början fick den där stora hemska brummande maskinen stå där.

Och att duscha i källaren var inte kul eftersom det var i städerskornas lokaler och det gick inte att låsa till duschrummet.Man var noga med tider men fortfarande paranoid att någon skulle komma in :/.

2011-10-24 @ 12:13:01
URL: http://isabelleix.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja, det är en jobbig process... Jag får också duscha i källaren nu, var precis o kollade läget där, har ingen lust alls att duscha där och jag kan inte heller låsa om mig. Fy fan. Men det ska bli skönt när det väl är klart... suck...

2011-10-24 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0