tv-spel + motion = sant?

Jag funderar starkt på att köpa ett Nintendo wii. En ny tv är på ingång så varför inte nörda ner sig totalt i ett nytt tv-spel? Det som lockar mig är att det finns träningsspel! Man kan säkert youtuba fram videos men vad fan, det är väl inte samma sak?

Jag har hittat två dansspel som verkar intressanta, Dance 2 heter det ena och det andra är Zumba. Någon som har provat något av dessa spel? Med tanke på att vintern kanske inte alltid har underbara dagar att bjuda på kan man alltid svettas hemma (jag vill inte lägga pengar på gym... roligare med tv-spel ;)) och ändå hålla sig i form. Rättare sagt för min del; komma i form.

Vad säger ni? Är trött på att känna mig som en fläskpannkaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna på riktigt och hålla en sund och bra kost är nog mer att rekomendera om man vill gå ner i vikt.. ja och lite jävlaranamma förstås!

2011-11-29 @ 22:50:38
Postat av: Anonym

Vad är "träna på riktigt"?

2011-11-30 @ 20:17:10
Postat av: Anonym

det säger väl ändå sig sj? ^^

2011-12-01 @ 11:06:41
Postat av: Anonym

Nej

2011-12-04 @ 20:54:40
Postat av: Anonym

Det lär ju synas om inget annat om det funkar eller inte.

2011-12-05 @ 00:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0