Myspace = problem

Verkar som en del har problem med myspace. Varför har det blivit så? Sen myspace radikalt ändrade hela hemsidan gick allt åt helvete. Jag kan inte lägga låtarna i vilken ordning jag vill ha dom i och flera har problem med att lyssna på de nya låtarna, det fungerar helt enkelt inte. Jävla myspace, det som var så bra. Jag får helt enkelt lägga ut låtarna någon annanstans.

Den framtida planen är att lägga myspace lite åt sidan, de andra i bandet har inte riktigt svarat på frågan, men grejen är inte att lägga ner myspace helt och hållet utan att göra en hemsida som jag vill lägga mer energi på än myspace. Jag håller nu på att fräscha upp mina webbdesignkunskaper, vilket består av svordomar, humörsvängningar och kaffe. ;)

Jag återkommer när jag har lagt ut låtarna på något annat ställe, för dom får inte missas!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 21:23:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0