Cap'n Blackheart's Treasure nails

Arr! Med pirater på hjärnan, på facebook, på tv och snart på bio (Pirates of Caribbean!) så tänkte jag fortsätta temat på naglarna! Jag tycker jag lyckades rätt bra med temat, eller vad tycker ni? Pilligaste jag har gjort någonsin men blev ändå rätt nöjd med resultatet, träning ger färdighet! När jag började pilla med mina naglar kunde jag knappt göra en vanlig fransk maninyr.




Har bara lagt ut bild på min vänstra hand... Jag är ju högerhänt, så det blev lite för pilligt när jag skulle måla med vänsterhanden på min högra hand... Men det gör inte så mycket, det ungefär likadant ut, bara det att jag har inte lagt ner lika mycket tid.



Detta har jag använt! En jävla massa grejer!
Från vänster:
base/top coat från IsaDora
Något genomskinligt glittrigt från Depend (hittar inte vad den heter, burken är ganska sliten)
Vit nailart från Kiss
Chelsea Red från IsaDora
Mystiskt svart nagellack
och AKRYLFÄRG! Hahaha! Har man inte guldigt nagellack så tager man vad man haver! ;)
Och den runda burken längst fram är det små små stenar i, som gåri  vitt, silver, svart och orangde
Den följde med i ett kit med "halloweenfärger" i höstas och stenarna har på sista tiden blivit blandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0