Cap'n Blackheart's log 18th may

Arr matey's! Idag har den fjärde Pirates of caribbean premiär och jag hoppas och studsar. Jag hoppas jag får pengar på fredag för då ska jag fanimej gå och se den! Lite biolyx i mitt liv skulle inte sitta fel, det var ett tag sen jag var på bio. Känns som jag tjatar ut det här med pirater, men vad fan, det är ju roligt! Och så är det Johhnyboy vi pratar om. ;)

Egentligen har jag inget vettigt att skriva idag, men känner för att kladda ner några rader bara för sakens skull. Jag hade gärna laddat upp en bild på mig själv i en piratoutfit, men allt sånt är kvar hos min mor. Så det blir inget. :(

istället ska jag leka pirat i the sims och njuta av det vackra vädret! Eller ja, njuta av att vara inne när regnet bara pissar mot mina fönsterrutor. ;)

Ahoy pirates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0