Hårfärgningsidéer

Jag känner att jag GOES CRAZY, det behövs. Idag var där en tjej på jobb som köpte tre olika färger, Srping green, Mandarin och Flamingo Pink (ni som inte förstår dom där namnen så är det färger som: limegrön, orange och knallrosa)
Jag kände där att WOW, fan vad jag också vill bara spruda av färger dom den där tjejen gjorde - och kommer att göra ännu mer. Jag har lagt undan en Spring Green sen tidigare, men så bestämde jag mig även för att lägga undan en färg till, en som jag inte har provat tidigare... Bright Daffodil! Dvs, GULT! Gult och limegrönt here I come!

(Sen ska jag bleka min förbannade utväxt och färga underhåret svart igen, åhåhå s fräsigt det ska bli)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0