Sommarbyxor och sommarskor

Jag har blivit tillräckligt hjärntvättad för att nästan tycka om dessa "haremsbyxor." Okej, sålänge dom inte hänger för mycket i röven kan jag gå med på det. Eller varför inte en byxdress? När jag får mina pengar ska jag nog gå raka vägen till H&M och prova dessa godsaker. Sen hur dom ser ut på mig återstår att se. De översta byxorna är säkert sköna, men jag vete tusan om dom är snygga på mig. Men en sak vet jag, jag skulle verkligen behöva köpa sommarkläder.





Sen när jag ändå höll på fastnade jag för några skor också... Tveksamt om jag kan ha dom eftersom jag brukar ha 42 (sist jag köpte skor lyckades jag ta på mig 41:or, så det skulle kunna gå... kanske)

Dessa ska jag såfall passa på att prova:




Helt underbara skor. Någon av dom borde passa, någon stortå eller så kommer antagligen hänga ut, men vad fan ska man göra? (Okej, sålänge inte tån hänger fööör långt ut, ha ha ha) Jag vägrar ta på mig de fula skorna som skoförsäljarna har i 42, jag känner mig diskriminerad. Hade man bara kunnat hugga av min stortå hade jag fått 1½ storlek mindre. Ååh varför, grymma värld??

Men skit i det nu, djävulskt lång kommer jag också att bli, men det gör inget, för jag gillar det. :)

(pssst... Lägg märke till hur mycket 70-tal det är, me löööves it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0