2 lediga dagar

Jag har träningsvärk av min morgongymnastik och jag slåss med mitt sockerberoende. Det är dags för ett hälsosammare liv, inte bara inför "beach 2011," jag måste helt enkelt. Jag har hål i tänderna som jag aldrig brukar ha, jag har lagt på mig för många kilon det sista året, så det är dags att sätta ett stopp. Det är en sak om man går upp och ner några kilon hela tiden, men när kilona bara blir fler och jag inte går ner dom igen... då är det något som är fel.

Men jag ser fram emot det här, det känns roligt och jag tycker om att använda mina muskler. Vi får väl se hur det blir till slut, men mitt mål är att gå ner alla dom där kilona som jag har lagt på mig. Det här är inget bullshit nu, jag märker det på både kläder och bilder att där sitter några kilon för mycket... Så, ja. Hey ho, let's go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0