peace & love

Jösses amalia vad jag har blivit tråkig. En blogg utan bilder är fruktansvärt tråkig. Är den inte det? Dags att rota fram kameran igen känner jag. Ett tag var jag aktiv, men nu sista tiden vet jag inte vad som har hänt. Det är faktiskt både roligt och skönt att både skriva av sig lite och slänga ut någon bild. Det känns ändå som det är något kreativt...

Så bara för det slänger jag ut lite bilder från peace & love!

Första bilden:
Här sitter jag och är stencool i vårt trånga camp...
  

P3 Live session med the sounds som spelade akustisk och blev intervjuade
live i radio. Mycket kul att titta på, det var inte så mycket folk, liten scen
och väldigt väldigt roligt att titta på. :)
Kitty kom ihåg mig och Linnea från Tivoli, hahaha!





Här hade dom bjudit upp några fans på scen, där dom fick ställa vars en fråga till Maja...
Killen i det här fallet var roligast, han ville bara ha en kram, men hela hans historia innan han kom till saken var grymt kul, jag kör en sammanfattning av denna extremt nervösa kille: "Det finns två kvinnor som har hjälpt mig genom puberteten, och du är en av dom"
Hahahahaha!! Synd att jag inte filmade det!


Kramen! HAHA!


Asta Kask. Givet.


Moshpit! Jag nöjde mig med att endast beskåda detta spektakel,
men drog snabbt fram kameran när jag såg att Linnea och Staf joinade.




Linnea och Bella. :)


Linnea, Jessica och Jonna


Här skulle jag ta en bild på Wilmer X lite från håll,
men visste inte om jag skulle lägga upp den eller inte...
Jag säger inget... Jag sitter här o skrattar lite för mig själv
istället... Snyggt... ;)


White thrash, bo i tält och tvätta shorts i en spann...


Det här får bli sista bilden, jag har fler bilder egentligen men jag orkar
inte lägga upp dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0