hair issues

Jag borde inte älta det här, har gjort det i något gammalt blogginlägg tidigare, men är det bara jag som har stora komplex med mitt jävla hår? Det är skitkul att vara tokblonderad, men jag passar egentligen inte i blondt hår. Jo, platinablondt, men de sista gångerna har jag tappat så jävla mycket hår så jag borde kanske skita i det nu... Jag tänkte att tredje gången gilt, efter den tredje omgången med frätande medel i hårbottnen så tappade jag jättemycket hår. Varför kan jag inte bara vara nöjd? Vad har fått mig att bli såhär... galen? I mitt huvud MÅSTE jag ha blondt hår. Jag vet inte vad jag har fått det ifrån, men det är verkligen sjukt inbankat i mitt huvud.

Jag kanske ska raka av mig skiten, då slipper jag problemet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0