En sån värld vi lever i

Jag är en av dom som känner att jag bara måste skriva om de hemskheter som har varit i Norge. Det är helt sjukt och jag kan för allt i världen inte förstå hur man kan komma på en sådan idé. (Idén förstår jag väl, men att man sen bara gör det helt kallt förstår jag inte) Jag vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen, inte mer än att den skyldige bör torteras in till döden. Det är riktigt hemskt och mycket sorligt. Bara så onödigt...

Sen har vi soulsångerskan som hittades död igår också, Amy winehouse alltså. Det är tråkigt när begåvade människor slösar bort sitt liv på droger. Hon blev 27 år...

Jag finner inte riktigt rätt ord för händelserna känner jag, men jag försökte i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0